Ciocolata

Razboiul cu ciocolata e pierdut din start. Singurul mod prin care ma pot abtine de la ciocolata este sa nu am prin preajma. Si nu mananc doar de nevoie, ca imi scade glicemia sau ca ma simt fara energie. La urma urmei, e doar un ciob de ciocolata. Ultima data cand am mancat doar un ciob de ciocolata a fost de curand. A fost unul singur pentru ca era ultimul.

Nimeni nu s-a ingrasat de la ciocolata. Ce, cefe-lata din trafic cu ghiulurile au 100 de tone ca au mancat ciocolata??? Eu ma mentin, slabesc daca ma las de KFC de exemplu, daca ma las de ciocolata nu numai ca nu slabesc, dar ma si deprim aiurea. Pe scara viciilor, ciocolata este mai sus decat berea, decat usturoiul, decat muschiul de porc, decat clatitele cu gem de prune, decat tequila. Practic este cel mai mare viciu alimentar pe care il pot avea.

Iarna e cel mai bun anotimp pentru ciocolata. Nu se topeste pana ajungi acasa cu ea. Ai justificarea ca mananci multa – e frig, imi trebuie energie. Ca sa dau la zapada, ca sa fac cumparaturi, ca sa pot sa mananc si mai multa ciocolata. Plus, nu ai factorii care vara iti distrag atentia si te fac sa te simti vinovat ca tu mananci ciocolata. Iarna nu exista fructe proaspete. Ultima oara cand am luat un mango din Carrefour era verde. Am zis nah, se coace el, e proaspat inca. S-a stricat inainte sa se coaca. Si cacaoa creste intr-un copac, arborele de cacao, deci tot din fructe e si ciocolata. Tot naturala si cu vitamine e.

Nu consider ca am o problema cu ciocolata. Adica faptul ca mananc una intreaga pe zi pare a fi o problema? Mananc una intreaga intr-o ora de fapt, pentru restul zilei nu mai am. Daca as avea, as manca doua pe zi. La fel, nu mi se pare o problema. De cand am inceput sa scriu la postul asta, am terminat-o pe asta

Acum ma duc sa-mi iau alta. Repet, nu cred ca am o problema. Ciocolata e buna. Ciocolata e ca somnul, nimeni n-a murit de prea mult(a).

5 comments so far

  1. Crini on

    :)).. nu, dar exista expresia cu somnul de veci, nu? :)))

  2. Mihai on

    nu ajungi de la “doar un ciob” acolo :))

  3. veb13 on

    Hai că mi-ai făcut poftă…

  4. Mihai on

    go grab one! ;)

  5. Fistic « Mihai's blog on

    [...] viața | Tags: caterincă, probleme, viața | Azi continuam seria de obsesii alimentare. Dupa ciocolata, care a fost, este si va ramane numarul unu, avem [...]


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

