SMS spam

Mă agasează SMS-urile trimise aiurea de companiile de telefonie mobilă. Orange de exemplu a început marea meganiadă din nou, cu un megan’ pe zi timp de 33 de zile. Nu-mi place mașina și nu vreau să dau 1 euro pe fiecare SMS ca să am șansa să caștig o mașină care nu îmi place, daca nu v-am mai spus🙂

Ei trimit insă mesaje tuturor. De apreciat e că, după ce am sunat la 411 si am așteptat (peste tot se asteaptă), o tipă de treaba a raspuns pozitiv dorinței mele de a nu mai primi mesaje. Scurt și la obiect, am cerut să nu mi se mai trimită și s-a rezolvat. Pană la următoarea campanie probabil🙂

Dar să nu fim răi, au totusi o bilă albă de la mine aici. Au rezolvat!

2 comments so far

  1. Dianne on

    Nici cei de la vodafone nu sunt mai buni, tot asa fac. Numai ca ei aveau mercedes parca? Sau golf6? Nu mai stiu, anyways, tot stresanti sunt:)

  2. Mihai on

    Sunt cu orange de vreo 8 ani si tot auzindu-va pe voi ca la Vodafone e mai rau, tot ma razgandesc de fiecare data cand vreau sa ma mut de la portocalii


Lasă un răspuns

