Mă mut in nord

Citeam o știre din sfera incredibilului pe net, aici  http://gas2.org/2009/04/27/norway-may-ban-gas-cars-after-2015/.

Vor sa interzică vănzarea de mașini pe benzină sau diesel, începand cu 2015. Hibridele merg. Mi se pare genial, emigrez. Ei sunt aproape 5 milioane cu toții, e loc destul. Speranța de viață de 80 de ani, sunt pe locul 2 in lume după Elveția la impactul pozitiv al măsurilor ecologice (http://en.wikipedia.org/wiki/Norway) .  Se pare că vor pe locul întâi cu legea asta, care e in stadiu de proiect deocamdată.

Dintotdeauna am respectat națiile nordice. Mi se par cei mai disciplinați si corecți dintre oameni. Prietenii îmi spun că e trist acolo in nord, că nu poti să iesi în tricou afară. Eu am mai gasit un exemplu de urmat.

Pe sistemul nu vrem să plătim pentru oalele sparte de alții, guvernul Suediei lasă Saab să falimenteze: http://www.thelocal.se/17668/20090218/ . Total de acord, dacă nu au fost in stare să-și conduca afacerea cum trebuie, asta e, ghinion. Ministrul lor de finanțe spune că „a da banii contribuabililor unor companii private pentru a le salva de la faliment reprezintă o măsura protecționista”. Pe bune ? Dar vai, nu, vreau in america, țara tuturor posibilităților, sa plătesc restul vieții taxe si impozite la stat ca să fie salvate marile companii iresponsabile și lacome.

Îmi place la frig. Au și fete sa te incălzeasca…

swedish_girls1

No comments yet

Lasă un răspuns

