Companii aeriene

Azi, Ryanair.

Cum multe alte companii aeriene, low-cost sau nu, au pus limita bagajelor de cala la 20 kg, ei s-au gandit sa fie diferiti. La ei e 15kg. Si da, scrie mare pe rezervare, chiar bolduit. Si da, n-am citit, deci imi fac mea culpa. Si da, e 15 Euro un kg in plus.

Deci biletele au fost 130E si bagajele, hmmm, 8kg x 15 = 120E . Deci practic am dublat pretul calatoriei. Si a mai si intarziat zborul (decolarea). Si a mai si aterizat ca un animal, de zgaltaia avionul din fiecare nit. Macar am luat un parfum cu 22E. La noi la Sephora nu vreau sa imi inchipui cat costa.

Lessons learned:

– cititi termenii si conditiile zborului ! intotdeauna!

– recitit termenii si conditiile zborului

– nu mai zbor cu Ryanair (cel putin o vreme, pana imi trece)

1 comment so far

  1. […] Am ajuns cu trenul din Lisabona in circa 2 ore jumate. La plecare am luat Ryan Air pana la Milano. Am mai scris de Ryan Air, tineti minte, 15 kg la bagaje de cala. Orice kilogram in plus, 15 Euro. De remarcat ca au metrou […]


Lasă un răspuns

