Nu am televizor

Nu stiu cum traiesc, cum rezist pe lumea asta fara televizor. Intotdeauna cand ma intreaba cineva daca am vazut cutare reclama sau cutare emisiune bag capul in pamant de rusine si spun ca nu am televizor🙂 .

Astfel, l-am primit cadou. Si m-am bucurat foarte mult. Acum am televizor, ma pot juca pe el, ma pot uita la filme, dar nu am cablu. Deja sunt satul pana peste cap de dat explicatii. Nu mai pot. Dar cum se poate ? Dar voi traiti in pestera ? Dar nu vedeti si voi o stire, o vreme, un meci ? Hmmm… NU. Daca vreau stiri, am asa: The Economist, Le Figaro, Le Monde, Cnn si multe alte locuri pe net unde pot citi, selectiv, ceea ce ma intereseaza, nu ceea ce mi se ofera spre vizionare la TV. Deci, sunt la mansa, sunt la butoane, controlez ce citesc, sunt activ. Stau la TV, sunt pasiv. Cineva imi recita aceeasi poezie – pentru ca in esenta apar aceleasi stiri pe toate posturile TV, doar forma difera. Si poate sa vina un carcotas sa zica „Domne ce se lauda asta ca stie limbi straine”, de fapt citesc in franceza facuta la scoala din clasa a doua si uitata de multi ani – si inca inteleg cat de cat. Ce nu inteleg, traduc.

Daca vreau vremea, scot capul pe fereastra. Nu am nevoie de un barbos imbracat ca Napoleon sa-mi spuna „ca afara-i cald si soare cand de fapt fulgera si tuna” (tot Parazitii).

Daca vreau sport, nu intru pe gesepe, ma intereseaza mai mult fenomenul sportiv in esenta lui si nu declaratiile patronilor. Am Uefa.com, Goal.com si Gazzetta dello sport. Rezumate video, analize, transferuri si nu balacareli mioritice. Meciuri live vad cu sopcast. Si iata ca internetul ofera o alternativa viabila la clasicul televizor.

Aseara am fost intr-o vizita si mergea televizorul pe stiri pe Antena 1. Si era gripa porcina. Ca o sa murim. Ca avem un milion de vaccinuri. Ca ne salveaza Basescu/Geoana. Si era un intro cu oameni cu masti, cu o muzica de thriller si cu niste virusi la microscop care se inmultesc. Si in toate aceste bazaconii care bombardeaza mintea celui care se uita, spuneau eu la un moment dat ca e mai putin mortala decat gripa normala. A, da? Dar domnilor stiristi, gripa este in fiecare toamna si iarna si nu se face atata caz. Trebuie sa vada poporul ca ne salveaza politicienii de gripa.😉

Drept urmare a contaminarii nu cu virusul H2O, ci cu frica, prostie si manipulare de la TV, o blonda azi in metrou purta o masca de doctor pe fata…

2 comments so far

  1. […] sa-mi justific in fata nimanui alegerea. “Dar nu-ti plac cartofii prajtiti ?”, “Dar nu ai televizor?” , “Dar cum poti sa te trezesti asa devreme zilnic ?” dar, dar, dar. Treaba mea. […]

  2. […] Eu sunt pe principiul nu ma intereseaza ce nu pot controla si ce nu ma afecteaza DIRECT. De-aia n-am televizor, ca sa nu vad toate mizeriile care le dau pe post. De-aia stau pe net, ca sa pot citi si altceva, […]


Lasă un răspuns

