„Tail” pentru windows

Cautam de multa vreme o comanda „omoloaga” pe Windows pentru „tail” din Linux.

Mi-a aratat un coleg BareTail. Se instaleaza ca orice aplicatie de windows – are un installer – si se deschide un fisier text. Daca un proces scrie in respectivul fisier, noile linii sunt afisate in timp real. Are si o optiune interesanta, daca gaseste un anumit string in respectivul fisier, il poate colora. Astfel, poate fi configurat cand gaseste „error” sa scrie cu rosu respectiva linie din fisier, facand erorile vizibile. Mai are si alte cateva facilitati, care mai de care mai folositoare, pe care le-am descoperit jucandu-ma cu el.

Mi se pare o alternativa viabila la clasicul Notepad++, care incarca modificarile… din cand in cand🙂

2 comments so far

  1. tazdingoo on

    e bine ca exista asa ceva, dar ma simt mai bine in linux

  2. Mihai on

    Si eu apreciez linux mai mult cand vine vorba de „tools”.
    Se mai intampla insa sa fim nevoiti sa lucram si cu servere pe windows. Plus ca de obicei calculatorul pe care se face dezvoltare e windows. Sau cel putin ale mele asa au fost🙂


Lasă un răspuns

