Cum va tund?

Am aceasta problema si nedumerire de la 12 ani jumate, cand am fost intrebat prima data. Pana atunci raspundea tata si nu eram niciodata atent. Proasta idee. M-am uitat si atunci, ca si acum, ca Jack la vrejul de fasole. Lung. Care ar fi un raspuns plauzibil la aceasta intrebare? Cum sa il exprim intr-un mod cat mai putin penibil? Cat de mult pot exprima in cuvinte?

Sunt cateva raspunsuri pe care le-am incercat de-a lungul timpului:

1. Bros – cel mai orgasmic raspuns. Vrei sa pari un interlop smecher, desi ai doar 12 ani? Vrei sa pari erou de razboi desi AK-47-le e mai inalt decat tine? „Cum va tund?” „Bros” tare, raspicat, cu putere. O singura problema: imi statea ca unui prezervativ pus prost, ca unei prune cu vierme. Rau de tot!

2. Scurt – daca esti genul roacar sau genul elvis sau genul cu pletele in vant, asta e cel mai prost raspuns posibil. Pentru ca frizerii o iau la propriu si o dau scurt nene. Gen 1-2, adica foarte scurt. Daca tii la podoaba capilara si la look-ul de intelectual neinteles pe care ti-l ofera pletele, nu spune niciodata scurt.

3. Nu stiu – asta e cel mai prost raspuns dintre toate. Pentru ca frizerul se va simti jignit si te va lua la misto, cu treburi gen „Ce sunt eu mama omida sa ghicesc cum te tund?”. Si tot n-ai rezolvat nimic, pentru ca tot trebuie sa-ti storci creierul sa zici ceva inteligent.

4. Zero – asta e cel mai simplu raspuns. Acest raspuns incheie dialogul si rezolva problema. Doar ca apare din nou problema de la punctul 1, dar cu o mica variatie: iti va sta ca unui prezervativ bine pus🙂. Plus ca iti distrugi viata sociala, sa lasam vrajeala ca „Porti o sapca vreo trei luni asa si NU o sa se observe”. Da, sigur! Cand m-am tuns zero, nici pe geam nu puteam sa ma uit ca radeau copii din fata blocului de cheliuta.

Am ajuns in punctul in care raspund foarte evaziv si caut sa termin conversatia inainte ca ea sa fi inceput. „Normal, drept la spate si imi luati din perciuni”. Si gata. Foarfeca e la el in teren…

No comments yet

Lasă un răspuns

