9 lucruri in 2009

9 lucruri pe care le-am facut in 2009…

1. Nunta – un mare proiect, complicat, dar care a iesit peste ce ma asteptam. Inveti sa rezolvi probleme, sa gasesti solutii, sa vorbesti cu oamenii, sa comunici dintr-o astfel de experienta.

2. Am facut un curs de engleza avansati si mi-am perfectionat astfel cunostintele.

3. Am invatat despre portal. Ce poate face, cum poate face, cat poate duce – foarte interesant si folositor. Mai am inca multe de invatat.

4. M-am apucat de sport, sala si inot saptamanal.

5. Am invatat sa dansez vals.

6. Mi-am facut blog.

7. Am facut un site despre nunta noastra.

8. Am fost in Gran Canaria, Portugalia si spre finalul anului in Slovacia.

9. Am citit carti si mi-a facut placere.

2010 va urma entuziasmant…

2 comments so far

  1. alina n. on

    Superb. La mai mare🙂

  2. Mihai on

    Multumesc, la mai mare sa fie!


Lasă un răspuns

