Dezlegat la sireturi

Mi se dezleaga destul de des sireturile. Probabil ca ar trebui sa-mi iau adidasi poleiti cu haur si batuti cu cristale swarovski ca sa ma invidieze dusmanii. Dar asta e alta discutie, sa nu divagam.

Si se gasesc oameni – binevoitori: „Vezi ca ti s-au desfacut sireturile!”. „Sa nu cazi!”. Si la un moment dat ii voi raspunde unui „salvator” de-asta ca „Sufar de tengâtită”. E prea subtil? Sa-l bag in pizda ma-sii direct? „Ma-sii” e cu cratima sau nu? Tot felul de cretini pe net care nu stiu sa scrie. Dar iar am divagat…

Trebuie sa fii tantalau si gogoman sa te impiedici in propriile sireturi. Trebuie sa fii o statuie de prostie sa cazi impiedicat in propriile sireturi. La dracu, ajungi pe locul intai in topul celor mai cretine moduri de a muri daca crapi dupa ce ai cazut impiedicat in propriile sireturi. Bine, prinzi podiumul, nu-l poti depasi pe asta.

Deci „grijuliilor” care aveti atat de multa grija de propriile sireturi cat si de sireturile concetatenilor vostri, mi-e lene. Pur si simplu, de comoditate (suna mai elevat ca lene), mi le leg dimineata cand plec de acasa, desi si asta e greu, si atat. Daca se dezleaga, sa fie sanatoase. Pula mea, doar n-o sa mor. Si la vara imi iau sandale si o sa umblu cu cataramele desfacute…

No comments yet

Lasă un răspuns

