Schimb de oi

Am fost aseara prima data la stand-up comedy. Glume bune dar si glume mai putin bune, in general mai multe din primele. Gluma serii a fost urmatoarea: „Nu trebuie sa scrii texte, ti le ofera viata. Noi ca specie suntem ratati. Am inceput cu adunatul frunzelor de pe jos, am descoperit focul si friptura, am descoperit electricitatea, am descoperit tranzistorul, am facut calculatoare mai bune si mai bune si mai bune si le-am conectat in retea si apoi le-am conectat pe toate in retea si am facut internetul. Iar acum, la acest apogeu al tehnologiei, dupa sute de ani, noi cu totii suntem pe Facebook si facem schimb de oi frate…”. Rasu’-plansu’ e gluma asta!

Adica tot progresul asta tehnologic, toate minunile stiintei ajung un rahat. Farmville coaie! Sunt vreo 10 neintelesi la Cape Canaveral care vor sa ajunga in alte galaxii cu stiinta asta si vreo 65 de milioane de ciobani care schimba oi pe Farmville si planteaza chestii. Cu aceeasi stiinta. Reteta unui site de succes, asa ca Facebook, e simpluta. Se ia un template hidos, care sa arate ca un pisat. Eventual in doua culori, ca sa fie cat mai simplist. Se creeaza site-ul clasic de socializare, in care poti sa faci de toate. Sa trimiti floricele, sa trimiti flirturi, sa comentezi la poze, sa cometezi la profil, sa cometezi la albume, sa comentezi la prieteni, sa lasi testimoniale. Chiar sa si futi virtual🙂. Si apoi se adauga mizerii – jocuri gen Razboiurile Mafiilor, Provocarea Cuvantului sau Orasul Fermei. Si iata rezultatul. Daaaa, e total logica societatea nostra!!! Ce ai tu maaah, vise?? Eu cresc oi coaie, ce stii tu?

Am fost si la teatru aseara, la Ivan Turbinca. Din piesa: „No om bun, cu prostu’ sa nu te pui ca are mintea odihnita” …

No comments yet

Lasă un răspuns

