Reguli pe blog

„Am hotarat ca este momentul sa spun care sunt regulile pe acest blog! Ca sa se mai calmeze pulifricii care nu stiu ce inseamna bun simt si aterizeaza pe aici.” Cam asa incep paginile de reguli sau unele posturi pe blog legate de aceleasi reguli. Si avand atatea reguli pe multe bloguri, m-am hotarat sa le dezbat asa putin. Asa de distractie.

1. „Asta e blogul meu” (s-o zic, sa n-o zic? Oricum lumea ma vede bine asa in general, un baiat distins, cu scaun la cap. Asa ca o s-o zic.) Sa moara ma-ta??? Credeam ca e blogul celuilalt. Blogul lu’ altu’. Ceva mai banal n-am auzit in viata mea. Ma gandeam sa imi fac blog cu vecinii de la bloc ca sa-i injuram pe vecinii de la blocul celalalt. Sau blog cu colegii de munca sa ne injuram seful. Evident ca e al tau cap de tanc! E ca atunci cand dai ca penibilu’ gol in minutul 90, si nici ala nu e gol, ci a scapat-o Tibi Lung printre degete si vii si declari ca „A fost un meci greu!”. Credeam ca ati facut plaja pe teren baieti!

2. „Scriu cand vreau eu, ce vreau eu, cat vreau eu” si alte balarii. La fel, ma gandeam ca scrii cand vreau eu. Sau cand vrea celalalt. Ma gandeam ca scrii cand vrea altu’. Ma gandeam ca aplaudam toti si tu scrii, asa, ca noi aplaudam. Si apropo amice, ai putea sa si scrii. Ca galerii de fotografii cu noi la plaja si la mare avem cu totii. Si burta ta nu ne intereseaza sa o vedem. Daca ai ceva de scris, scrie, nu desena. Scrie, ba, auzi? Ca stiu si eu sa intru pe youtube sa ma hahai la filmulete cu retarzi care cad in cap.

3. „Comentariile trebuie sa fie in limita bunului simt”. Aici sunt doua cazuri. Daca tu esti un manelist care doar face embed de pe youtube sa moara copiii lu’ ma-ta daca te mint, atunci tocmai ai devenit culmea penibilului. Erai oricum penibil, dar acum you’re going for the record. Cazul doi e cand ai un blog serios si de obicei te citesc oameni seriosi si posteaza comentarii decente. Nici nu trebuie sa te deranjezi sa le explici mono-neuronalilor de ce nu le apar comentariile. In rest, oamenii de bun simt stiu ca e de bun simt sa scrie comentarii … hmmm… de bun simt.

4. „Comentariile trebuie sa fie corect scrise in limba romana”. Si aici sunt doua cazuri. Cazul unu este cand esti un manelist penibil care nu are nimic de zis ci doar de aratat parasute inconjurate de dolari, dar care in alea trei cuvinte pe care le scrii omiti cratima de la „ma-ta”. Cazul doi e cand ai un blog serios si de obicei te citesc oameni seriosi care reusesc sa scrie corect limba romana. Si atunci nu are rost o astfel de regula. Iar cand mai scapa cate un cretinel care „i-ti zice ca tio v-a da” devine distractiv. Poti sa te iei de retardel. Pot sa rada si ceilalti cititori. Putem sa facem o hahaiala generala.

5. „Eu stabilesc regulile”. Nici la asta nu ma asteptam. Dupa ce ca e blogul tau, cu masinile tale si cu hainele tale facute de tine, dupa ce ca trebuie sa scriem corect in romana, desi as prefera in chineza, dupa ce ca trebuie sa avem bun simt cand scriem, desi as prefera sa scriu un rahat lingvistic pe super-blogul super-omului care esti, acum imi pui capac. Uite ma apuc sa scriu eu o regula pentru blogul tau. Regula care vine de la romanescul „a regula”…

Pfiu, gata cu regulile de blog. Ma duc sa conduc, sa mai dau si acolo peste moralistii cu BMW-ul din stalp.

No comments yet

Lasă un răspuns

