Paradox

Blogul este paradoxal prin tonul pe care il abordez de la post la post.

Adica pot sa fiu o persoana integra. Pot sa scriu despre obiceiuri financiare, despre imobiliare, despre IT, despre calatorii la modul serios. Tratez problema in oarecare profunzime, dar fara sa ma pierd in detalii. Ma intereseaza rezultatul final, concluzia mai mult decat detaliile. Asta poate fi bine pe de-o parte – nu pierd vremea aiurea – si rau pe de alta parte – imi pot scapa din datele problemei. Oricum, caderea in oricare din extreme nu poate produce un articol bun. Nimeni nu citeste analize cuantice ale stratului de ozon, dar nici insemnari de genul „Ala e prost pentru ca asa zic eu. Punct.”

Sau pot sa fiu visator. Sa ma gandesc la ce prostii fac oamenii si nu ar trebui sa faca. La cum ar fi o lume ideala, in care toti am fi frumosi, bogati si destepti – cum nu vom fi niciodata. Bine, doar unii ar fi, in niciun caz toti. Si asta este o abordare pe care o s-o reduc in viitoarele articole. Pe sistemul devin mai egoist. Nu ma mai intereseaza alti oameni. La urma urmei e treaba lor. Eu observ si atat. Imi vad de ale mele… Va fi greu, dar o sa incerc.

Sau pot sa fiu caterincos. Sa scriu ca sa ne hahaim, eu si cei doi cititori. Sa ne radem pe diverse teme, de la situatii cotidiene pana la cretinei de pe alte bloguri care pun 5 filme, il injura pe zoso si atat. Ca atat pot ei. Nga.

Acest amalgam de subiecte va continua. Trebuie sa fii domn cu domnii si taran cu taranii. Trebuie sa te adaptezi in functie de situatie.

No comments yet

Lasă un răspuns

