Nesimtitii de iarna

Aici nu e vorba de un loc platit la primarie. Nu e vorba ca stau acolo de 30 de ani si e locul meu. Nu e vorba ca am simtul proprietatii. Nu, departe de mine acest gand. Locul de parcare e pe sistemul primul venit primul servit daca nu e proprietatea ta sau inchiriat de la primarie. Adica daca eu parchez de obicei undeva si vine cineva si parcheaza acolo, e ok, parchez in alta parte, asta e. VARA!!!

Iarna legea nu se schimba, e aceeasi lege: nu e locul tau inchiriat de la primarie, nu ai dreptul sa chemi politia sa ii ridice aluia masina. Dar acum vine vorba de bunul simt. Avem urmatorul scenariu total teoretic si nelegat de realitate🙂. Zapada multa, ninge abundent. Locuri de parcare pline de zapada. Ce face omul cand are nevoie de loc de parcare? Da zapada de pe locul de parcare. Parcheaza frumos dupa o ora de munca, asudat, si se duca sa faca dus. Apoi nah, are treaba in oras, pleaca cu masina si lasa locul de parcare liber. Mare greseala. Evident vine un nesimtit si il ocupa.

Nicio lege din lume nu poate obliga un nesimtit sa nu parcheze pe un loc deszapezit de altul. Bine, si daca exista vreo lege, adica daca era locul meu platit, marlanul tot parca acolo. In schimb, rezolvarea era mai usoara, chemam politia, ii ridicau masina si gata, finito. Doar legea bunului simt l-ar obliga sa nu parcheze pe locul deszapezit de altul, dar cum la noi exista doar legea junglei, nu ai ce sa-i faci. I-am ridicat stergatoarele si i-am scris cu degetul pe geamul inghetat NESIMTIT. Mi se pare cel mai mic si lipsit de consecinte lucru pe care il puteam face, la cati nervi aveam. In continuare ma gandesc la solutii amiabile pentru aceasta problema.

3 comments so far

  1. Ovidiu Stroe on

    Bunul simt in Romania lipseste cu desavarsire .
    Eu am loc de la primarie si tot il gasesc ocupat .
    Solutii :
    1. nu mai dezapezii locul🙂 – poate nu parcheaza nimeni
    2. nu mai merge cu masina🙂

    Ideea e ca nu prea ai ce sa ii faci .. asta e cand nu ai loc de parcare de la primarie . Chiar daca ai , suni si le spui ca ti-au ocupat locul de parcarea , la care ei te anunta ca pana la ora 20:00 locul tau de fapt nu e al tau .. e al tuturor .. abia dupa ora 20 poti spune ca e al tau ..

    Asa ca .. rabdare si sa ne rugam sa nu mai ninga🙂

  2. Mihai on

    solutia numarul 1 e clar valabila🙂
    solutia numarul 2 iese din discutie daca nu am metrou la 10 minute de mers pe jos de locul unde stau

  3. Monturi Crap on

    Parcam masina in fata blocului cand vine vecina, de la casa de vizavi si spune:
    – Locul asta, si de fapt locul unde stau toate masinile de aici e al meu ca l-am cumparat de la primarie.
    Adica, strada din fata blocului a vandut-o primaria catre proprietarii casei de vizavi.
    Cand m-am luat putin la galceava cu vecina de la casa de vizavi am primut vesnicul si acrul raspuns:
    – Stii unde lucrez eu? La primarie…
    Nu ma doare pe mine unde lucrezi, dar noi pe unde iesim din bloc?? Poate vrei sa platim taza pentru trecere prin gradina matale, ca pe autostrada?


Lasă un răspuns

