Chiar urasc prostii???

Peste tot campanii, articole, petitii, teledoane in curand, totul importiva prostilor. „Nu mai suport domne atata prostie!” sau „Mama prostilor e mereu insarcinata” (ok, asta suna bine🙂 ). Toata lumea critica prostii, nu-i inghite, nu isi inchipuie cum de sunt atat de prosti. Prostia e criticata in stanga si in dreapta, in gura mare sau pe la colturi. Prostia e generalizata „Ba prosti sunt astia!”. Dar chiar urasc prostia?

Hmmm, nu! Si am doua motive mari si late.

1. Prostia e distractiva. E fun. Vezi triliarde de persoane, de la semi-analfabeti pana la sefi de stat, comitand-o. Vezi prostalai care dau cu coaiele de bara incercand sa mearga pe ea cu rolele (that’s a surprize), il vezi pe Bush All-Mighty cum tine cartea invers, in vezi pe Geoana cu „Multmesc Mihaela”, te miri de „inspiratia” KFC si multe altele. Toate mostre de prostie crasa, pura si dezinvolta. Si ce e rau in ele? Pentru noi restul, pentru noi „criticii” nu e nimic rau. E doar al dracu’ de distractiv, te rupi de ras cand esti martor la asa ceva. Stiti, prostia nu inseamna rautate. Un prost nu e rau, nu comite ceva grav, ceva sa ne faca sa suferim. Din contra. Exemple ( stiti ca la una din ele nu trebuie sa radeti, nu-i asa?):

2. Asta e probabil cea mai mare aroganta si nesimtire care am spus-o vreodata. Merit o bastârca in marul lui Adam pentru asta. Merit o statuie din cacat pentru asta. Iata: E bine ca sunt multi prosti. Mai multi destepti inseamna concurenta mai mare acolo sus, si nu vreau asa ceva. Deci, merit niste injuraturi clar, nu-i asa?😀 „Sistemul de invatamant e de cacat si sper ca pe viitor sa isi revina”. Eu nu sper, mie nu imi trebuie concurenta desteapta, nu imi trebuie multi tineri studenti destupati, ci indoctrinati, cu viziune ingusta si muncitori. Daca toti prostii nativi ajung sa termine o facultate, ce interes am eu sa se destepte? Daca ei sunt prosti, lasa-i tata sa fie, nu-i deranja, nu le suci mintile. Zi-le ce sa faca si turma face. Spune-le ca le dai si turma te voteaza.

Eu nu ma plang ca exista multi prosti in tara asta, in lumea asta. Eu ma bucur! Fac viata mai savuroasa si mai usoara. E mai usor sa castigi cand concurenta e retardata. Iar sunt magar…

2 comments so far

  1. […] partea I Posted 23/02/2010 Filed under: viața | Tags: caterincă, prostie | Ziceam ca imi plac prostii pentru ca sunt distractivi. Si am gasit un exemplu ideal, […]

  2. Xael on

    Ma…un lucru este sigur … daca vreodata va fi vreun holocaust sau vreun dezastru economic…you name it… pariez pe absolut orice ca va fi numai si numai din neatentia si prostia omeneasca.


Lasă un răspuns

