Cum sa te calmezi in 3 pasi simpli

Pasul 1: Nu te enerva!

De exemplu ma enervez cand stau la coada la semafor si vine un gibonas si depaseste toata coloana si se pune primul la stop, sau, mai rau, trece pe rosu. Bun, deci acest scenariu genereaza draci. Cum sa nu mai faca asta? Pai daca m-as gandi in felul urmator: Sa zicem ca respectivul e cel mai bun prieten al meu si se grabeste sa ajunga la o intalnire importanta – cu adevarat importanta. Si sa zicem ca as sti motivul pentru care se grabeste si ar fi intemeiat. As privi cu aceiasi ochi acesta situatie? Nu cred. Asta e o varianta, sa ma gandesc ca respectivul chiar are un motiv bun pentru care se grabeste. Varianta a doua, mai comoda, este sa nu imi pese. S-a bagat in fata, cu ce ma afecteaza CU ADEVARAT? O sa stau cel mult 10 minute in plus la semafor… Mare branza.

Pasul 2: Concentreaza-te pe rezolvarea situatiei si nu pe persoana vinovata!

Aste e oficial cel mai greu de urmat sfat pe care l-am primit sau l-am dat vreodata. Trebuie sa iti invingi impulsul ala de a urla la ala care a comis-o si de a-i face reprosuri ca e foarte prost. Si da ,e foarte greu sa te abtii si sa-l imbarbatezi si sa il ajuti sa nu o mai comita sau sa indrepte pocinogul. E foarte usor de zis, dar asta inseamna obiectivitate. Nu bati pe cineva ca nu iti place fata lui (si da, se presupune ca nu esti beat), te aperi pentru ca iti este amenintata integritatea fizica. Nu judeci pe cineva pentru ca are cravata neasortata, ci esti atent ceea ce are de spus. Te concentrezi pe situatie si nu pe persoana.

Pasul 3: Daca tot esti „nervos si stresat”, mai reia o data pasul 1 si pasul 2. Daca tot esti nervos, spitalul 9 este la Universitate pe stanga, au niste substante acolo care te calmeaza clar :)…

Am zis ca nu o sa mai fiu magar! Eh, data viitoare…

9 comments so far

  1. Negoita Mihai on

    Daca e vorba de masini de neam prost, atunci poti fi aproape sigur ca nu e urgenta, ci doar are bani sa scape de lege dar nu are rost sa ne concentram pe asta, eu deobicei plec primul de la semafor asa ca ori trebuie sa bage tare sa imi taie fata ori ramane in spatele meu, insa de multe ori ramane in spate si ii dau peste nas >:)

    Totul e sa ai puterea sa faci haz de necaz, si dupa cum zicea si Anthony Robbins, ca sa iti schimbi sentimentele iti schimbi pozitia corpului😉

  2. Miha on

    pasurile propuse de tine nu mai merg de prea multa vreme la mine..eu am trecut deja la calmante…ca alta solutie nu gasesc :p

  3. Mihai on

    @Miha
    cel mai greu mi-e chiar mie sa ma tin de propunerile astea… so do whatever works for you

  4. Miha on

    voiam sa zic „pasii” 0_o

  5. Miha on

    incearca calmantele pe baza de plante…sau ceaiul de salvie sau cel de musetel😛

  6. Mihai on

    am retinut😉
    dar tot o sa incerc cu pasul 1 mai intai

  7. daniel on

    …ai perfecta dreptate si atitudine la pasul 2! dar uneori nu prea te poti limita la asta…………..

  8. dorina on

    :))))) eh…nu e la universitate pe stanga, dar ce mau conteaza? :)))

  9. dorina on

    ceai de tei, de musetel, sunatoare…. salvie iar e ok.. o sa incerc si eu primii doi pasi… chiar.. ms


Lasă un răspuns

