De ce limita e cerul

Post filozofic.

Pentru ca tot ce stim azi sa facem am invatat la un moment dat. Si pentru ca daca acest proces ar continua in aleasi ritm asiduu ca pana acum, limita ar fi cerul. La 25 de ani, dupa ce scoala e gata, te loveste brusc. Ce fac? Incotro ma indrept? Ma opresc aici si sunt multumit, sau evoluez ca in precedentii 25 de ani? Bun, job-ul ca job-ul, dar in celelalte 8 ore? Ce fac in restul timpului? Ies la bere, urc pe munte, fac sport, ma droghez, joc la pariuri, citesc, iubesc, ma uit la filme, merg la teatru, plec in calatorie, scriu pe blog, invat o limba straina, scriu poezii, ma joc pe calculator, ma apuc de un business mic, imi urmaresc pasiunile, merg le dentist inainte sa ma doara dintii, mananc mai mult sau mai putin, merg cu masina sau cu bicicleta sau cu rolele, imi iau caine, castig la loto, muncesc mai mult? Ce aleg dintre toate astea sa fac acum imi va influenta cursul vietii in continuare. Ceea ce am facut deja pana acum cred ca este un model destul de bun, dar acum mai si gandesc (nu, cand eram in liceu nu pot sa spun ca gandeam), mai am si niste obiective stabilite de mine, lucrurile sunt putin altfel. Dar esenta, adica evolutia, a ramas aceeasi. In toti anii de invatatura, la scoala sau alte feluri de invatatura, am evoluat. Oprirea din acest proces inseamna un pas inapoi, inseamna o limitare inconstienta a viitorului si a posibilitatilor de a muta munti din loc.

Sfarsit post filozofic.

1 comment so far

  1. Crin on

    mda. cam asa e.. marele „ce fac?!” e in aer, si pentru ca aici, in Romania nu e nimic stabil (doar instabilitate, nesiguranta) …e un joc ciudat, in care nu stii regulile.

    il vad de exemplu legat de colegii mei. anul 6. medicina. Urmeaza rezidentiatul. Dracu` stie un ajungi, unde te arunca viata, unde e loc de tine. Un loc pe care poate ti l-ai dorit, poate nu. Totul tine de.. o nota.🙂

    si-apoi, mai conteaza ce faci in timpul liber? ca mie mie se pare ca e .. un pansament pentru viata, pentru orele acelea care poate (75% din oameni) n-ai fi vrut niciodata sa le petreci asa.🙂


Lasă un răspuns

