SCJP 1.6

Am reusit dupa un lung travaliu sa dau si sa iau examenul de Java de la SUN. Este intr-adevar unul dintre cele mai infecte si mizere examene pe care le-am dat vreodata. Cartea dupa care am studiat este cea „clasica”: „Sun Certified Programmer for Java 6 Study Guide”, autori Kathy Sierra si Bert Bates. Este scrisa cel putin interesant pentru o carte de programare, explica in detaliu multe subtilitati („in detaliu”= modalitatea politicoasa de a spune „ca la prosti”) si are o doza de umor potrivita pentru a mentine ridicat moralul. Intrebarile de la sfarsitul capitolelor incearca sa te prinda cu o serie de exceptii de la reguli si iti demonstreaza ca pana si ultima fraza di ncarte poate fi intrebare de examen. Si sunt mizere, de exemplu la raspuns incepe astfel: „This is a tricky one, but remember, we’re preparing you for the exam! The import … is missing”. E frustrant apoi sa observi cum iti spune ca daca n-ar fi lipsit acel import, corect ar fi fost, hmmm, exact ce ai pus tu corect.

Examenul in sine este o idee mai usor decat testele de la sfarsitul capitolelor sau decat testele de pe www.whizlabs.com. Dar nu va bazati pe asta.

2 comments so far

  1. […] SCJP 1.6 Mon Aug 16, 2010 11:05 am Am reusit dupa un lung travaliu sa dau si sa iau examenul de Java de la SUN. Este intr-adevar unul dintre cele mai infecte si mizere examene pe care le-am dat vreodata. Cartea dupa care am studiat este cea “clasica”: “Sun Certified Programmer for Java 6 Study Guide”, autori Kathy Sierra si Bert Bates. Este […] […]

  2. Irina on

    Felicitari si mult success cu celelalte certificari.


Lasă un răspuns

