Diverse

Am fost la Viena iar, doua nopti, trei zile. Dupa un zbor minunat cu Austrian, in care meniul serii a fost un sandvis cu cascava si tarhon, miam-miam, am iesit sa mancam. Ne gandeam la o salata, ceva usor. Am mancat coaste de porc cu cartofi si sos exploziv de picant. Ok, e in regula, e o seara, aia e, am mancat mult si nesanatos pentru ora 10 seara. A doua seara coastele inca erau in stomac, clar mancam un wurst cel mult si apoi acasa. Nu stiu daca v-am spus, dar m-am apucat de germana din iunie si stiu sa leg doua vorbe. Asa ca le-am spus colegilor sa mearga pe mana mea cand am vazut ceva interesant in meniu. Si astfel am mancat, la fel ca seara precedenta, ceva usor: ciolan de porc cu cartofi, hrean, sos picant, ardei iute si salata de varza. Ficatul mi-a batut in teava: „Gogule, ce faci ?!?!”. M-am ingrasat 3 kile.

Nu inteleg treaba aia din online cu „content is king”. Cum ajungi sus in zelist? Daca scrii bine! Asa am zis si eu. N-am mai scris de luna trecuta, cand am bagat de umplutura niste poze si videoclipuri. Am dat un comment pe un binecunoscut blog acum doua zile si am inregistrat un varf de trafic absolut. Content is king MY ASS.

Cel mai tare film pe care l-am vazut este „La vita è bella„, in regia lui Roberto Beningni. Bucuria vietii in toata puterea cuvantului.

Vreau sa-mi iau noul IPhone, complet accesorizat.

1 comment so far

  1. […] Diverse Sat Sep 11, 2010 22:26 pm Am fost la Viena iar, doua nopti, trei zile. Dupa un zbor minunat cu Austrian, in care meniul serii a fost un sandvis cu cascava si tarhon, miam-miam, am iesit sa mancam. Ne gandeam la o salata, ceva usor. Am mancat coaste de porc cu cartofi si sos exploziv de picant. Ok, e in regula, […] […]


Lasă un răspuns

